پدر عروسک ها پدر عروسک ها .

پدر عروسک ها

فروشگاه اینترنتی اسباب بازی

مراجعه به اسباب بازی فروشی و خرید اسباب بازی یکی از مهم ترین و همچنین شیرین ترین بخش های زندگی پدر و مادرانی است که منتظر تولد فرزندشان هستند تا با یک خرید هدیه خیلی خوب فرزند جدیدشان را هایپرسورپرایز کنند. خرید اسباب بازی پیش از تولد کوچولوها آغاز می شود و حتی تا سنین بالا ادامه می یابد.

اما چیزی که خیلی مهم است این است که آیا موقع خرید اسباب بازی برای بچه ها سن آنها، روحیات و ویژگی های رفتاری آنها، اطلاعات و آگاهی های آنها نسبت به اشیای پیرامون و علایق و دانش بچه ها را در نظر می گیریم ؟!

خیلی از پدر و مادرها موقع خرید از اسباب بازی فروشی  فقط از دید خودشان اقدام به خرید می کنند و حتی سعی می کنند نظر و ایده خود را به بچه ها تحمیل کنند. البته شاید چون از نظر خودشان اسباب بازی قشنگ و زیبا است، آن را برای کودک شان می خرند و توجهی به اینکه آیا آن اسباب بازی متناسب با سن کودک است یا نه ندارند.

گاهی کودکان از یک اسباب بازی پلاستیکی و ارزان مانند اسباب بازی فکری پسرانه ابلون و یا اسباب بازی تفنگ بادی توپی خیلی بیشتر از یک اسباب بازی گران و پیچیده لذت می برند. بهتر است والدین بدانند هر قدر اسباب بازی شکل ساده تر و ابتدایی تری داشته باشد، قوه تخیل فرزندان بیشتر تحریک خواهد شد. در ادامه یک نمونه از اسباب بازی های پرطرفدار پسرانه و یک نمونه از اسباب بازی های بسیار محبوب دخترانه و یک نمونه هم از اسباب بازی های مشترک را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

جدیدترین اسباب بازی های بازار 

اسباب بازی های جدید زیادی وجود دارند که هر ساله به بازار عرضه می شوند و می توانید از دیجی کالا هم تهیه کنید. برخی از اسباب بازی های جدید محبوب عبارتند از:

  • ربات های هوشمند: ربات های هوشمند می توانند کارهای زیادی انجام دهند، مانند صحبت کردن، راه رفتن و حتی بازی کردن. آنها اسباب بازی های عالی برای کودکانی هستند که به فناوری علاقه دارند.
  • اسباب بازی های آموزشی: اسباب بازی های آموزشی می توانند به کودکان در یادگیری مفاهیم جدید کمک کنند. آنها می توانند اسباب بازی هایی مانند پازل، بازی های فکری و اسباب بازی های ساخت و ساز باشند.
  • اسباب بازی های تعاملی: اسباب بازی های تعاملی می توانند با کودکان ارتباط برقرار کنند و با آنها تعامل داشته باشند. آنها می توانند اسباب بازی هایی مانند عروسک های سخنگو، حیوانات اسباب بازی و ماشین های اسباب بازی باشند.
  • اسباب بازی های سرگرمی: اسباب بازی های سرگرمی برای کودکانی هستند که می خواهند بازی کنند و تفریح کنند. آنها می توانند اسباب بازی هایی مانند توپ، اسباب بازی های نرم و اسباب بازی های آبی باشند.

 

اسباب بازی قطار دودزا بزرگ

بسیاری از مغازه های اسباب بازی فروشی برای ما بزرگ تر ها هم جذاب و جالب هستند چرا که پر از چیزهای رنگارنگ و سرگرم کننده است. به طور مثال اسباب بازی قطار دودزا جز همان اسباب بازی هایی است که بزرگترها هم هنوز دوستش دارند و از بازی و تماشای آن لذت می برند.

  

ربات انگشتی بچه میمون

ربات انگشتی تک شاخ و ربات میمون بند انگشتی فینگرلینگز نوعی اسباب بازی کوچولو سرگرم کننده است که کارهای جالبی انجام می دهد و صداهای باحالی تولید می کند و بی شک یک هدیه فوق العاده و یک سوپرایز تولد خیلی جذاب برای هم پسرها و هم دخترها است. گاهی بی ادب می شود و آروغ می زند و گاهی می خوابد و خروپف می کند. انقدر لوس است که اگر برایش بوس بفرستید خوشحال می شود و ذوق زده می شود. خرید ربات انگشتی اسب تک شاخ و ربات میمون بند انگشتی فینگرلینگز در فروشگاه های اینرنتی در لیست حراجی ها قرار دارد.  فرصت خرید ارزان قیمت ربات میمون بند انگشتی مدل سخنگو ارزان را از دست ندهید.

 

کامیون مایلر


کامیون از جمله وسایل نقلیه ای است که کار آن باربری است. نوع باربری و استفاده از این خودرو برای ترابری یکی از دلایل جذابیت آنها برای بچه ها است. کامیون ها انواع مختلفی دارند که عبارتند از: کامیونت یا خاور، کامیون های دو محوری، کامیون های سه محوری، کشنده یا تریلی، کمرشکن و بوژی کش. در بین تمام این موارد نوع کامیون مایلر که در کوچه و خیابان هم زیاد دیده می شود ، از همه بیشتر مورد توجه بچه ها قرار گرفته است.

 

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۲:۵۷ توسط:پدر عروسک موضوع: نظرات (0)